28

subota

lipanj

2014

SVIM DRAGIM LJUDIMA







Potaknuta pitanjem eme....odgovaram:)...ovdje sam, eto vikenda a ja i danas bila na zračenju,, Ema, dobila sam devetu dozu i još se ne osijećam loše iako me malo brinu posljedice tolikog uništavanja i zdravoživućih stanica. No, kako sam odbila radikalni zahvat(operacija), moram biti spremna na to da ne mogu uvijeki dobiti sve što želim. Eto, dok sam mjesec dana čekala početak liječenja koristila sam neke alternativne pripravke(Graviola, neko vrijeme soda-bikarbona) ali sve u kontroliranim uvjetima, prateći stanje svakodnevno, i bez obzira što Thunder veli da nema Boga, ja ću reći, Hvala Bogu, stanje se drastično popravilo. uspjela sam bez zračenja izliječiti nepce i da ne ulazim u detalje, tegobe su bar 50 % posto manje od onih koje sam imala prije mjesec dana, i nešto više sada već...O čemu svjedoče moja obitljska liječnica koja je, nakon što sam je posjetila s razmakom od tri tjenda viknula "Ženo!!!Pa što ti to radiššš?", kao i zubarica koja na sve načine pokušaav ispraviti pogrješju jer, ona je ta koja je trebala primijetiti prve znakove poremećaja a na moje žalbe nije reagirala...Promjena ishrane, puno, ali zaista puno voćnih sokova( Nobela za onog tko je izmislio sokovnik)povrće iz vrta, neuništeno gmo pripravcima, izbacivanje crvenog mesa iz ishrane(teetina, junetina, svinjetina) u bilo kojim oblicima, mesni dio baziran na piletini, puretini i zečetini i naravno, bijeloj ribi,,...izbacivanje šećera i upotreba prirodnog meda, kao i drastično smanjenje mlijeka i mliječnih proizvoda...i evo rezultata. Imunitet mi je, pretpostavljam, dovoljno jak da ne osjećam još posljedice zračenja iako su bile predviđene....O svemu ovome imala sam namjeru napisati post malo poduži, jer, vjerujte, ima i u tome toliko toga smiješnog...a smijeh je nešto sa čime se budim i sa čime odlazim na počinak..radujem se i najmanjoj sitnici...i onom mravičku koji mi je sa drvene stolice maznuo mrvu kruha i onom smiješku kojim me dočekuju ostali pacijenti pred sobom za torture...jer zadaća koju sam si zadala je..unositi radost posvuda, optimizam svugdje gdje vidim da ga nema a smijeh....ma neka se oriiii!!!!!!!!!!!!!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.